Bel voor een klantgerichte druk- en/of printoplossing
+31 46 458 21 11

Vital Houx Vital Houx
Vital Houx Raymund Leijten

Liever lezen van papier

Eéns per 2 jaar houdt Two Sides wereldwijd een enquête met als doel de veranderende voorkeuren, waarnemingen en houding van de consument ten opzichte van print, papier en kartonnage te begrijpen.

In januari van dit jaar is er onderzoek gedaan onder 10.250 consumenten.
De belangrijkste uitkomsten van de enquête in Europa zijn door Intergraf met ons gedeeld.

Sinds de COVID-19 pandemie is de behoefte van de consument aan gedrukte materialen aanzienlijk hersteld:

We kunnen niet ontkennen dat internet de manier waarop we nieuws en informatie tot ons nemen heeft veranderd. Maar het feit dat we steeds meer afhankelijk worden van digitale communicatie brengt uitdagingen met zich mee. Consumenten blijken steeds meer bezorgd over de impact hiervan op hun gezondheid en levensstijl:



Bron: Two Sides